top of page

Kurumsal

Özel Musa Gül Hastanesi

Özel Musa Gül Hastanesi, İç Anadolu Bölgesi ve Kırşehir halkı için hak ettikleri kaliteli sağlık hizmeti alabilmeleri için çıkmış olduğu bu yolda geleceğin sağlık standartlarının oluşturulmasına katkı sağlamak, deneyimli alanında uzman kadrosu, hasta memnuniyeti odaklı ve fark yaratan hizmet anlayışı ile sağlık sektörüne yön veren kuruluşlar arasında yer almak vizyonuyla 2021 yılında hizmet vermeye başlamıştır.

 

Kolay ulaşılabilir bir sağlık merkezi olan Özel Musa Gül Hastanesi, teknolojinin son imkanlarının kullanıldığı, uzman hekimlerin tecrübelerinden faydalanıldığı ve hasta memnuniyetini en üst seviyede tutarak kaliteli sağlık hizmeti için çalışan sağlık personelleri ile 2.600 m2 kapalı alanı ve  25 hasta yatağı,1 adet Dahili yoğun bakım yatağı, 2 adet Cerrahi yoğun bakım yatağı,1 adet koroner yoğun bakım yatağı, 5 yeni doğan yoğun bakım yatağı, 4 adet gözlem yatağı olmak üzere toplam 34 hasta yatağı ve 15 poliklinik odası ve 7/24 acil servis ve ambulans hizmetleri vermektedir.

74d2e8b1e8hnk.png

Kalite Politikamız

Vizyonumuz

Mükemmeliyet odaklı, yönetsel, bilimsel, sürekli gelişimi destekleyen, hasta ve çalışan güvenirliğini ve memnuniyetini arttırmakta ki kararlılığımız ile hizmet veren İç Anadolu bölgemizin ve ilimizin en iyi ve örnek hastanesi olmak.

Misyonumuz

Hastanemiz olarak hasta haklarına nitelikli, saygılı, duyarlı, toplumsal faydayı gözeten; çalışanların ise etkin, verimli, güler yüzlü, güvenilir ve toplumumuzun yaşam kalitesini yükselten, toplumun her kesimi için kolay ulaşılabilir sağlık kurumu olmayı misyonumuz olarak belirledik.

Kalite Politikamız

Sağlık Bakanlığı mevzuatları doğrultusunda;

Hasta ve hasta yakınlarına hastanemize girdikleri  andan itibaren evlerinde oldukları hissini yaratmak için, akademik yapının da desteğiyle ; sağlık hizmetinin sadece tedavi değil, otelcilik hizmetlerini de kapsadığını  anımsatarak, bilimsel veriler doğrultusunda güvenilir, ekonomik, hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti sunmaktır.

Hasta Hakları

Özel  MUSA GÜL Hastanesi’nden Hizmet Alan Her Hastanın;

Hizmetten genel olarak faydalanma: Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,

Eşitlik içinde hizmete ulaşma: Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya,

Bilgilendirme: Her türlü hizmet ve imkânın neler olduğunu öğrenmeye,

Kuruluşu seçme ve değiştirme: Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,

Personeli tanıma, seçme ve değiştirme: Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye,

Bilgi isteme: Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü ve yazılı olarak istemeye,

Mahremiyet: Gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya,                                                                                                  

Rıza ve izin: Tıbbi müdahalelerde rızanın alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,

Reddetme ve durdurma: Tedaviyi reddetmeye veya durdurulmasına istemeye,

Güvenlik: Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,

Dini vecibelerini yerine getirebilme: Kuruluşun imkânları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye,

Saygınlık görme: Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli, bir yaklaşımla sağlık hizmeti almaya,

Rahatlık: Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültü ve rahatsız edici bütün etkenler bertaraf edilmiş bir ortamda sağlık hizmeti almaya,

Ziyaret: Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,

Refakatçi bulundurma: Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkânları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye,

Müracaat, şikâyet ve dava hakkı: Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü müracaat, şikâyet ve dava hakkını kullanmaya,

Sürekli hizmet: Gerektiği sürece, sağlık hizmetlerinden yararlanmaya,

Düşünce belirtme: Verilen hizmetler konusunda düşüncelerini ifade etmeye, hakkı vardır.

 

Güvenlik nedeniyle hastanelerimizin kamu açık, genel alanlarında kamera çekimleri gerçekleştirilmektedir. Ancak hasta odası, hekim odası gibi mahremiyet gerektiren alanlarda bu önlem uygulanmamaktadır.

Şikayet Politikamız

Hastanemizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; Hastanemizde hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır, Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapılır.

 

• Hasta Hakları Bölümü, sizlerden gelen öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta Hakları Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

• Şikâyet, istek ve önerilerinizi hasta hakları birimimize yüz yüze görüşme, telefon, e-mail ya da anketinizi katlardaki bilgilendirme şemasında bulunan kare kodu okutarak iletebilirsiniz.

• Ayrıca hizmetlerimizle ilgili görüş ve şikayetlerinizi hasta odalarında ve bankolarda bulunan memnuniyet anket formunu doldurarak iletebilirsiniz.

• Şikayet/ önerileriniz kayıt altına alınır, ilgili departman yöneticileri ile değerlendirilir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak amacıyla iyileştirmeler yapılır.

• Şikayetlerin sonucu, belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından sizlere geri bildirimi yapılır.

• Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikayetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.

• Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Öneri & Şikayetler” hasta ve yakınları bölümünden iletebilirsiniz. Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik iletmiş olduğunuz görüşleriniz için teşekkür ederiz.

Ziyaretçi Ve Refakatçi Politikamız

Hastanemizde sizleri konuk ettiğimiz süre içinde sizlerin ve yakınlarınızın güvenliği için uyulması gereken önemli kurallar hakkında bilgi vermek istiyoruz.

 

ZİYARETÇİ VE REFAKATÇİ  POLİTİKAMIZ  

  • Hastalarımızın sağlığı için aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi bulunmamasını ve ziyaret süresinin kısa tutulmasını öneriyoruz.

  • Saat 22.00’dan sonra odada bulunan ziyaretçi, refakatçi olarak kabul edilmektedir. Tüm odalarımızda hastalarımıza sadece 1 refakatçi eşlik edebilir.

  • Refakatçi değişimlerinizde kat hemşiresine bilgi verilmesini önemle rica ediyoruz.

  • Refakatçilerin hastane dışından yiyecek ve içecek getirmemesi, diyetisyen kontrolü olmayan hiçbir yiyeceğin hastaya verilmemesi gerekmektedir.

  • Çocukların sağlığını korumak açısından, 12 yaşından küçük çocuklar ziyaretçi olarak getirilmemelidir.

  • Hasta odalarına çiçek kabul edilmemektedir, hastalarımıza gönderdiğiniz çiçekler Danışma Birimi tarafından kabul edilerek ‘çiçek kartı’ düzenlenmektedir.  Çiçek gönderenin adının ve soyadının yazıldığı çiçek kartları hasta odalarına gönderilerek hastanın bilgi sahibi olması sağlanmaktadır. Hasta ve hasta yakını çiçek kartı ile çiçekleri Danışma Birimi’nden teslim alabilmektedir.

  • Hasta odasına giriş ve çıkışlarda el dezenfektanı kullanılmalı, genel hijyen kurallarına dikkat edilmelidir.

  • Size ve hastanıza huzurlu bir ortam sağlayabilmemiz için, hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmamanız, gürültü yapmamanız gereklidir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması gerekmektedir.

  • Hastanemize evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.

  • Birden fazla hastamızın yattığı odalarda ve yoğun bakım ünitemizde hasta ziyaretleri sırasında, mahremiyet kurallarına özen gösterilmelidir.

  • Toplumda salgın varlığında ziyaretçi kısıtlaması yapılabilir.

  • Teknik sorunlara neden olabileceği için hasta odalarında su ısıtıcısı vb. aletlerin kullanılmamasını önemle rica ederiz.

  • Tüm hastane binası içerisinde sigara içilmesine kesinlikle izin verilmemektedir.

KVKK Politikamız

KVKK POLİTİKASI

 

Özel Gülhayat Sağlık Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. (“Özel Musa Gül Hastanesi”) olarak; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat ve yasal düzenlemelerden kaynaklanan faaliyetleri çerçevesinde kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılmasına ilişkin siz ziyaretçilerimizi, çevrimiçi ziyaretçilerimizi, hastalarımızı, potansiyel hastalarımızı, tedarikçi çalışanlarımızı, tedarikçi yetkililerimizi bilgilendirmek amacıyla işbu aydınlatma metnini hazırladık.

 

1.Veri Sorumlusu

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, veri sorumlusu sıfatıyla hareket Özel Gülhayat Sağlık Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. (“Özel Musa Gül Hastanesi”)  tarafından kişisel verileriniz aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. Sunulan hizmeti sağlayan hekim veya uzmanın bağlı bulunduğu Hastane veri sorumlusu olarak hareket edecektir.

 

2. Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği 

Toplanan kişisel verileriniz, Hastanemiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi amaçları kapsamında aşağıdaki amaçlarla (“Amaçlar”) ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde işlenebilecektir:

• Hastanın değerlendirilmesi,

• Hastanın yatarak veya ayakta tedavisinin gerçekleştirilmesi,

• Hastanın bakım işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve bu kapsamda yemek ve temizlik destek hizmeti veren taraflarca sunulmasına ilişkin işlemlerin yürütülmesi,

• Ameliyat faaliyetlerinin yürütülmesi,

• Gerekli test ve tetkiklerin yapılması ve ilgili süreçlerin yürütülmesi,

• Randevu hatırlatma, değişiklik ve hizmetin sunumuna ilişkin sair bilgilendirmelerin gerçekleştirilmesi,

• İlaç ve ilgili malzemelerin temin edilmesi,

• İlaç hazırlama süreçlerinin ve ilaçların uygun bir şekilde uygulanıp uygulanmadığı kontrollerinin yürütülmesi,

• Hastaya dair yürütülen teşhis ve tedavi çalışmaları kapsamında laboratuvar, görüntüleme vb. faaliyetlerinin yürütülmesi,

• Hasta kişisel eşya yönetiminin sağlanması ile araç koruma hizmetlerinin sunumu,

• Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sunulmasına ve ifasına ilişkin süreçlerin yürütülmesi,

• Muhasebe ve finans süreçlerinin yürütülmesi,

• Sunulan sağlık ve finansal hizmetlere ilişkin verilerinin mevzuata uygun olarak arşivlenmesi /saklanması,

• Talep ve şikayetlerin alınması ve değerlendirilmesi,

• Hasta ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası,

• Hukuki işlerinin takibi ve yürütülmesi,

• Resmi Hastane taleplerinin yerine getirilmesi,

• Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,

• Denetim ve etik faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,

• Hastane dahilindeki iç süreçlerin planlanması ve icrası,

• Hava ambulans, kara ambulans kiralama hizmetlerinin sunulması,

• Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası,

• Finansal bilgilerin kayıt sırasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresine iletilmesi

• Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin geri bildirimlerin alınması ve değerlendirilmesi için hasta ile iletişime geçilmesi.

 

3. İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda, tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve kanunen yetkili özel kişilere Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde yer alan veri işleme şartları kapsamında Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde yer alan veri işleme şartları kapsamında Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel verilerin aktarılmasına ilişkin kurallara uygun olarak aktarılabilecektir. Açık rızanızın varlığı halinde almış olduğunuz hizmetlere ilişkin provizyon ve faturalandırma süreçlerinin yürütülmesi ile özel sağlık sigortasından faydalanmanızın sağlanması ve tedavi masraflarınıza ilişkin ödeme onay talebi amacı ile sınırlı olarak anlaşmalı özel sigorta şirketine veya özel sigorta şirketi tarafından yetkilendirilmiş aracı kurumlara kişisel verilerinizin aktarılabilecektir. Açık rızanızın varlığı halinde ilgili sağlık verileriniz ve diğer kişisel verileriniz, ismen belirtmiş olduğunuz yakınlarınıza veya üçüncü kişilere talebiniz uyarınca ve bununla sınırlı olarak aktarılabilecektir.

 

4. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, Hastane tarafından amaçların gerçekleştirilmesi kapsamında elektronik ortamda internet sitelerimiz, Çağrı Merkezimiz, entegre hastane bilgi yönetim sistemi dahil olmak üzere sistemlerimiz, online hizmetlerin sunulduğu portal(ler) ile e-posta kanallarıyla ve fiziki ortamda kargo/posta, faks, yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler kanalları vasıtasıyla toplanmaktadır. Anlaşmalı sigorta şirketleri ile Hastane arasında zaman zaman söz konusu olabilecek anlaşmalar kapsamında yakınlarınıza Hastane’nin hizmetlerine ilişkin imkanlar sağlanır ise kişisel verileriniz, işbu yakınınız tarafından sağlanan bilgi ve belgeler aracılığı ile de elde edilebilecektir. Kişisel verileriniz, Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları uyarınca aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir.

Sağlık verileriniz, Kanun’un 6/3 maddesinin kapsamında sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler tarafından; tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetlerinin planlanması ve yönetimi amacıyla; kişisel verileriniz ise Kanun’un 5/2(c) maddesi kapsamında bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçlar ile işlenmektedir:

•  Hastanın değerlendirilmesi,

•  Hastanın yatarak veya ayakta tedavisinin gerçekleştirilmesi,

•  Hastanın bakım işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve bu kapsamda yemek ve temizlik destek hizmeti veren taraflarca sunulmasına ilişkin işlemlerin yürütülmesi,

•  Randevu hatırlatma, değişiklik ve hizmetin sunumuna ilişkin sair bilgilendirmelerin gerçekleştirilmesi,

•  Ameliyat faaliyetlerinin yürütülmesi,

•  Gerekli test ve tetkiklerin yapılması ve ilgili süreçlerin yürütülmesi,

•  İlaç ve ilgili malzemelerin temin edilmesi,

•  Hasta kişisel eşya yönetiminin sağlanması ile araç koruma hizmetlerinin sunumu,

•  Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sunulmasına ve ifasına ilişkin süreçlerin yürütülmesi,

•  Finansal bilgilerin kayıt sırasında belirtilmiş e-posta adresine iletilmesi,

•  Hastaya dair yürütülen teşhis ve tedavi çalışmaları kapsamında laboratuvar, görüntüleme vb. faaliyetlerinin yürütülmesi

•  Hava ambulans, kara ambulans kiralama hizmetlerinin sunulması.

 

Sağlık verileriniz, Kanun’un 6/3 maddesinin kapsamında sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler tarafından; tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetlerinin planlanması ve yönetimi amacıyla; kişisel verileriniz ise Kanun’un 5/2(f) maddesi kapsamında Hastanenin meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olmasına ilişkin hukuki sebebe dayalı olarak;

•  Hasta ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası,

•  Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,

•  Denetim ve etik faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,

•  Hastane dahilindeki iç süreçlerin planlanması ve icrası.

•  Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin geri bildirimlerin alınması ve değerlendirilmesi için hasta ile iletişime geçilmesi.

 

Sağlık verileriniz, Kanun’un 6/3 maddesinin kapsamında sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler tarafından; tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetlerinin planlanması ve yönetimi amacıyla; kişisel verileriniz ise Kanun’un 5/2(ç) maddesi kapsamında Hastanenin hukuki yükümlülüğüne ilişkin hukuki sebebe dayalı olarak;

•  İlaç hazırlama süreçlerinin ve ilaçların uygun bir şekilde uygulanıp uygulanmadığı kontrollerinin yürütülmesi,

•  Talep ve şikayetlerin alınması ve değerlendirilmesi,

•  Hukuki işlerinin takibi ve yürütülmesi,

•  Muhasebe ve finans süreçlerinin yürütülmesi,

•  Sunulan sağlık ve finansal hizmetlere ilişkin verilerinin mevzuata uygun olarak arşivlenmesi /saklanması,

•  Resmi Hastane taleplerinin yerine getirilmesi.

 

Açık rızanıza dayalı olarak:

•  Hastane tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası.

 

5. Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları

Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

•  Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

•  Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

•  Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

•  Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

•  Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

•  Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

•  İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

•  Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

 

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, mevzuata uygun olarak Hastanemize iletebilirsiniz. Başvurunuzu dilerseniz www.musagulhastanesi.com.tr  adresinde bulunan “Başvuru Formu” ile iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

bottom of page